Suggesties fase 1
Suggesties fase 1
Jullie evalueerden massaal de eerste proefopstelling. Ontdek de ingediende suggesties hieronder. De suggesties werden allemaal bekeken en leidden tot een nieuwe proefopstelling.
Deze meningen werden reeds ingediend
Suggesties fase 1
Leefbaarder voor de inwoners van Mortsel Dorp
Suggesties fase 1
Aanpassen druk verkeer Sint-Benedictusstraat
Suggesties fase 1
Enkelrichting opheffen en hindernissen vervangen
Suggesties fase 1
Felle verbetering
Suggesties fase 1
veiligheid voor de fietsers
Suggesties fase 1
75% geslaagd
Suggesties fase 1
Niet de juiste ingreep
Suggesties fase 1
Nog veel werk aan de winkel…
Suggesties fase 1
Terug naar het oude, bekende vaarvan we weten dat het werkt
Suggesties fase 1
Naar een verkeersveilig Mortsel-dorp
Suggesties fase 1
Een stap in de goede richting
Suggesties fase 1
Eenrichtingsstraat Jacob van Artevelde
Suggesties fase 1
Straten knippen
Straten knippen heeft geen zin, je verlegt de problemen. Flessenhals einde Sint Benedictusstraat tesamen wel rond punt + christus koninglaan, floralaan.
Suggesties fase 1
Benut kruispunten ten volle !
Suggesties fase 1
Ik nodig jullie uit om tussen 07:00 en 20:00 Mortsel door te rijden met de auto.
Suggesties fase 1
Trekt op niks, PESTGEDRAG
Suggesties fase 1
Maak de proefopstelling definitief maar haal vooral het sluipverkeer uit Mortsel-Dorp
Suggesties fase 1
Goed bezig! nu nog meer groen
Suggesties fase 1
Gevaarlijke omleiding aan kruispunt komende van A’pen richting Drabstraat
Suggesties fase 1
nog meer problemen
Suggesties fase 1
Bewoners en bezoiekers Rubensstraat/wouwstraat/Van Dijckstraat draaien extra rondjes
Suggesties fase 1
Ik vind het geen goede opstelling
Door de omleiding moet het verkeer nu lang aanschuiven en zijn er verkeersopstoppingen.
De snelheidsremmende matten waar je over moet rijden, zorgen voor een schok in de auto, laat staan wat er met je gebeurt als je als patiënt in een ziekenwagen ligt en hierover rijdt.
Voor de fietsers is het gevaarlijk omdat de automobilisten niet weten of ze rechtdoor gaan rijden aan het fietspad in de Molenstraat, of de baan dwarsen. De rode markering geeft hen bovendien het gevoel dat ze altijd maar voorrang hebben.
Suggestie: kunnen er borden geplaatst worden zodat de fietsers eventjes moeten stoppen en afstappen. Zo houden ze ook rekening met automobilsten. Auto's zullen dan wel stoppen als ze zien dat er fietsen staan.
Er zou een regeling moeten komen voor het verkeer uit de Maalderijstraat. Dat verkeer heeft voorrang, maar geen enkele auto in de Molenstraat stopt.
Suggesties fase 1
Het proberen waard
Ik vind het het proberen waard, want de toestand zoals deze nu is, is niet meer houdbaar. Ik ben benieuwd naar de evolutie.
Suggesties fase 1