Suggesties fase 1
Suggesties fase 1
Jullie evalueerden massaal de eerste proefopstelling. Ontdek de ingediende suggesties hieronder. De suggesties werden allemaal bekeken en leidden tot een nieuwe proefopstelling.
Deze meningen werden reeds ingediend
Suggesties fase 1
Wij worden gestraft
Sorry, dit plan trekt op niks! Wij worden gestraft. Dat er sluipverkeer is hebben wij nog nooit ondervonden. Auto's komen enkel naar Opnieuw&Co. Alle verkeer komende van Kontich - Mechelen - Edegem - ... moeten nu via Mortsel Centrum en dit is al serieus overbelast!
Suggesties fase 1
Duidelijke oversteekplaats
Suggesties fase 1
Hallo,
Suggesties fase 1
Aanpassen aub
Suggesties fase 1
het was vroeger beter hoe meer verkeer aders naar de steenweg gaan hoe minder file
Suggesties fase 1
Volledig fietspad (fietssugestiestrook) langs de buitenkant
Suggesties fase 1
Veilig naar school
Suggesties fase 1
Proefopstelling Mortsel-dorp
Suggesties fase 1
Veiligheid Fietsostrade Antwerpen-Mechelen
Suggesties fase 1
Behoud verkeersremmers - wissel richting Kerkstraat
Suggesties fase 1
fietsen rond de kerk
Suggesties fase 1
En de Van Dijckstraat?
Het tweede deel van de Van Dijckstraat is nu al een baan waar ontzettend snel wordt gereden. Kunnen daar ook wegversmallingen gemaakt worden en een fietstraat?
Suggesties fase 1
Jammer dat de lokale winkeliers nooit op de hoogte zijn gebracht
Suggesties fase 1
Eenrichtingsstraat Jacob van Artevelde
Suggesties fase 1
Fietsstraat amedeus stockmanslei maar tot kruispunt.
Suggesties fase 1
Exit proefopstelling aub
Suggesties fase 1
Graag terug normaal en veiligere opstelling
Suggesties fase 1
te beperkte aanpassingen
Suggesties fase 1
Zou het nog onveiliger kunnen?
Suggesties fase 1
Ik vind het geen goede opstelling
Door de omleiding moet het verkeer nu lang aanschuiven en zijn er verkeersopstoppingen.
De snelheidsremmende matten waar je over moet rijden, zorgen voor een schok in de auto, laat staan wat er met je gebeurt als je als patiënt in een ziekenwagen ligt en hierover rijdt.
Voor de fietsers is het gevaarlijk omdat de automobilisten niet weten of ze rechtdoor gaan rijden aan het fietspad in de Molenstraat, of de baan dwarsen. De rode markering geeft hen bovendien het gevoel dat ze altijd maar voorrang hebben.
Suggestie: kunnen er borden geplaatst worden zodat de fietsers eventjes moeten stoppen en afstappen. Zo houden ze ook rekening met automobilsten. Auto's zullen dan wel stoppen als ze zien dat er fietsen staan.
Er zou een regeling moeten komen voor het verkeer uit de Maalderijstraat. Dat verkeer heeft voorrang, maar geen enkele auto in de Molenstraat stopt.
Suggesties fase 1
Nog geen stap vooruit qua verkeersveiligheid in Mortsel-Dorp
Suggesties fase 1
verkeersdrempels, geen extra versmallingen en graag de betonnen bunker weg voor ons huis/oprit
Suggesties fase 1
Veel geblaat
Suggesties fase 1