Suggesties fase 1
Suggesties fase 1
Jullie evalueerden massaal de eerste proefopstelling. Ontdek de ingediende suggesties hieronder. De suggesties werden allemaal bekeken en leidden tot een nieuwe proefopstelling.
Deze meningen werden reeds ingediend
Suggesties fase 1
Waarom niet deeltijds
Suggesties fase 1
Blokjes zorgen voor respecteren fietsstraat.
Suggesties fase 1
verkeersdrempels, geen extra versmallingen en graag de betonnen bunker weg voor ons huis/oprit
Suggesties fase 1
Het proberen waard
Ik vind het het proberen waard, want de toestand zoals deze nu is, is niet meer houdbaar. Ik ben benieuwd naar de evolutie.
Suggesties fase 1
Weinig doordacht mijn inziens
Suggesties fase 1
Geen veilig fietsverkeer
Suggesties fase 1
Fiets mania
Suggesties fase 1
Verleggen van het probleem
Suggesties fase 1
Suggestie
Suggesties fase 1
Je verplaatst het probleem gewoon...
Suggesties fase 1
probleem verleggen
Suggesties fase 1
Ik vind het geen goede opstelling
Door de omleiding moet het verkeer nu lang aanschuiven en zijn er verkeersopstoppingen.
De snelheidsremmende matten waar je over moet rijden, zorgen voor een schok in de auto, laat staan wat er met je gebeurt als je als patiënt in een ziekenwagen ligt en hierover rijdt.
Voor de fietsers is het gevaarlijk omdat de automobilisten niet weten of ze rechtdoor gaan rijden aan het fietspad in de Molenstraat, of de baan dwarsen. De rode markering geeft hen bovendien het gevoel dat ze altijd maar voorrang hebben.
Suggestie: kunnen er borden geplaatst worden zodat de fietsers eventjes moeten stoppen en afstappen. Zo houden ze ook rekening met automobilsten. Auto's zullen dan wel stoppen als ze zien dat er fietsen staan.
Er zou een regeling moeten komen voor het verkeer uit de Maalderijstraat. Dat verkeer heeft voorrang, maar geen enkele auto in de Molenstraat stopt.
Suggesties fase 1
Ook al gaat het over een proefproject, de verkeersopstelling dient veilig en duidelijk te zijn voor alle weggebruikers.
Suggesties fase 1
meer verwarring en onduidelijkheid
Suggesties fase 1
Verkeer in Mortsel tegen de basisprinciep in .
Suggesties fase 1
Rondrijden om één straat te ontlasten, is dat een oplossing?
Suggesties fase 1
Bewoners en bezoiekers Rubensstraat/wouwstraat/Van Dijckstraat draaien extra rondjes
Suggesties fase 1
Degelijke aanpassing
Suggesties fase 1
stop met de automobilist te pesten
Suggesties fase 1
Hallo,
Suggesties fase 1
Ik nodig jullie uit om tussen 07:00 en 20:00 Mortsel door te rijden met de auto.
Suggesties fase 1
Wij worden gestraft
Sorry, dit plan trekt op niks! Wij worden gestraft. Dat er sluipverkeer is hebben wij nog nooit ondervonden. Auto's komen enkel naar Opnieuw&Co. Alle verkeer komende van Kontich - Mechelen - Edegem - ... moeten nu via Mortsel Centrum en dit is al serieus overbelast!
Suggesties fase 1
Is dit een verbetering?
Suggesties fase 1