Geef jouw mening
Geef jouw mening
Laten weten wat jij vindt van het proefproject.
Deze meningen werden reeds ingediend
Dynamische verbodsborden
Een schoolvoorbeeld van identitaire particulariteit.
Creatie van onduidelijkheid en verschuiving van het probleem
Uren onaangepast
Impact positief
Tegen!
Innovatieve oplossing
Hoe is zoiets in godsnaam mogelijk ?
1) Sinds lang zodanig aangelegd dat er zo goed als geen sluipverkeer mogelijk was tussen de Mechelsesteenweg en de Statielei/Liersesteenweg.
2) Recentelijk zijn er verschillende extra fietsenstallingen aangebracht in de Prins Leopoldlei die expres HET AUTOVERKEER HINDEREN , auto's kunnen elkaar hierdoor NIET KRUISEN op die plekken.
3) De Prins Leopoldlei is een FIETSSTRAAT.
4) Het verkeer gaat gewoon een rondje rijden langs de Prins Leopoldlei, om dan in de Floralaan op EXACT hetzelfde punt uit te komen waar men het stukje enkelrichting heeft gemaakt .... maar dat zullen we DAN wel zien of wat ? Absoluut niet te begrijpen.
Wat is het volgende?
Kafka
Schandalig
Hoe kan de impact getest worden als de regels niet nageleefd worden?
Floralaan
Gevolg van de knip in de Floralaan: Stadsplein staat vol.
Zwarte dag
gemiste kans om verkeersveiligheid te verhogen
Ik vernam dat de proefopstelling is afgeblazen, een beslissing die ik vooral betreur voor de zwakke weggebruiker in onze omgeving.
De situatie voor voetgangers en fietsers die de floralaan inrijden tijdens de spits (veel leerlingen van de scholen op de Mechelsesteenweg) is hachelijk thv het stadplein, zeker als er een onafgebroken stroom bestuurders hen de pas afsnijden.
Achter 2 glasbakken en een pakjesautomaat van Bpost mogen de fietsers zich positioneren om zich zichtbaar te maken om over te steken. Onmogelijk dus.
Enige oplossing, kamikaze oversteken, met auto's die je belagen van links en rechts.
Sorry Mortsel, als hier een fietser/ voetganger wordt aangereden is het door jullie schuldig verzuim om dit knelpunt aan te pakken. Hier had tijdens dit proefproject alvast werk van kunnen gemaakt zijn.