We maken gebruik van functionele cookies die minimaal nodig zijn om de website goed te laten werken. Met analytische cookies kunnen we het gebruik van deze website beter begrijpen en verbeteren. Je kan analytische cookies weigeren of aanvaarden.

Hoe we met deze informatie omgaan vind je terug in ons privacy- en cookiebeleid.

Deel op facebook
Deel op X
Deel op Instagram
Deel op facebook
Deel op X
Deel op Instagram
Ontdek het thema

Suggesties fase 2

dynamische borden

Wat houdt je suggestie net in?

de 3de dag en ze werken al niet naar behoren. Ik rij naar huis en het is 10u11 dus mag ik door de enkel richting. Daar aangekomen mag ik er niet door het verbodsteken staat op de plaat. Dus maar terug helemaal rond . Werkelijk als er iets in Mortsel nu eens werkte naar behoren.
1
Log in om te reageren

Om een reactie te kunnen plaatsen moet u eerst registreren/aanmelden.

Aanmelden

Reacties

De druk op de omliggende straten blijft even hoog. Een fietser in tegengestelde richting rond de kerk blijft levensgevaarlijk. Terwijl als je volledig blokje rond zou fietsen dat 200m is, voor de veiligheid kunnen fietsers geen 150m (logische maximale afstand) met het verkeer meerijden? De bult aan de hoek Kerkstraat/Lepelstraat is niet duidelijk, enkel gevaarlijk. De borden werken niet naar behoren. Mensen die in Mortsel-Dorp wonen moeten extra omrijden en worden nu erger belast met doorgaand verkeer in de omliggende straten dan voor de ganse ´knip´. Vertragers mogen maar die Berlijnse kussens en blokken zorgen niet voor een veilige situatie, wel voor nog meer gevaarlijke plaatsen. Ik had nooit gedacht dat het huidige bestuur het nog erger kon maken dan de metalen hekjes aan de tramsporen op de Antwerpsestraat. Veiligheid gaat niet om afsluiten, maar stroomkansen creëren.